Kreatívny marketing, ako Maya odmietla znížiť ceny a zvíťazila nad gigantom

Mladá podnikateľka porazila nadnárodného giganta


Maya - odhalenieAko sa zachovať, ak Vás silná konkurencia snaží zničiť dampingovými cenami?

Ak ste malý alebo stredný podnikateľ a konkurencia sa snaží vaše ceny stlačiť až k zemi, prečítajte si tento pozoruhodný príbeh zo života jedného z nás. Uvidíte, že jediný dobrý nápad  a  kreativita dokážu byť silnejšie ako marketingový buldozér obrovskej firmy.

 

Ako sa to všetko odohralo? 

Maya je mladá a šikovná podnikateľka, už roky prevádzkuje svoj kadernícky salón  v Košiciach. Má vybudovanú vďačnú klientelu, ľudia k nej chodia radi. Nie je najlacnejšia, ale všetci oceňujú profesionálny prístup personálu, čistotu, príjemné prostredie a kvalitnú prácu. Maya vždy všetko skvele zorganizuje. Zákazníci sú objednávaní na presný čas, nikdy nie je potrebné čakať dlhšie ako pár minút. Zamestnáva najlepšie kaderníčky v meste a nálada v jej salóne je vždy veselá.

V jeden deň však táto mladá podnikateľka dostala nepríjemnú správu...

Veľkú budovu oproti jej salónu kúpila veľká spoločnosť, ktorá prevádzkuje sieť kaderníctiev po celom Slovensku.

Jej obavy sa naplnili, keď sa tu približne o mesiac naozaj otvorilo kaderníctvo. To najhoršie ju čakalo po odhalení firemnej tabuly konkurencie, na ktorej stálo:

Strihanie len za 1 Euro! 

 

Sympatickú a pracovitú Mayu to takmer zlomilo. Smutne pozerala ako jej najlepší klienti pomaly odchádzajú ku konkurencii. Jej kalendár už nebol plný, nálada v podniku klesala a Maya horlivo rozmýšľala ako ďalej.

Ak zníži ceny aj ona, musí prepustiť niekoľkých zamestnancov. Ak ich prepustí, už nebude vedieť vykonávať kvalitnú prácu. Môže sa rozlúčiť s upratovačkou a jej prácu bude vykonávať sama. Nuž, ale kvôli tomu predsa nezačala podnikať... 

 

A potom prišiel strýko Martin ...

Medzi klientmi mala aj starého známeho,  strýka Martina. Strýko Martin už desaťročia vyrába firemné tabule a keď si vypočul, aké trápenie Maya práve prežíva, povedal jej:
Neboj sa Mayka, na budúci týždeň ti spravím novú tabuľu a uvidíš, že všetko bude v poriadku.

 

Týždeň prešiel a Maya trochu neveriacky, ale zvedavo čakala na strýka Martina. Keď sa objavil vo dverách, ukázal jej novú tabuľu. Od návalu šťastia sa takmer rozplakala, skočila strýčkovi okolo krku a z toľkej radosti ho vybozkávala na obe líca. 

 

Novú tabuľu ešte v ten deň vyvesili!

Na druhý deň sa stal zázrak. Ľudia, ktorí mali nasmerované ku konkurencii, si prezreli tabuľu, a vybrali sa k Mayi. Stará klientela sa pomaly, ale isto vracala - niekedy pobavene, niekedy so zahanbeným úsmevom. 

Mayine kaderníctvo odrazu znovu prekvitalo, jej tabuľa sa stala populárnou a onedlho mala viac klientov ako predtým.

Konkurencia naproti ostala takmer prázdna. Unudené pracovníčky sa urazene dívali cez cestu na jej útulný a opäť veľmi úspešný salón.

O tri mesiace konkurenčné kaderníctvo zatvorili. Kreativita a dobrý nápad zvíťazili nad lacnou konkurenciou!

 

Čo pôsobilo túto zmenu? Aký text bol uvedený na tabuli?

Kliknite na obrázok a odhaľte nápis:
Nová tabuľa Maya, kliknite na obrázok a odhaľte nápis.

 

 

 

 

 

 

 

Neopustite stranku prosimPríliš rýchle tempo? Vyskúšate ma zadarmo!

 

Chápem že ste opatrný preto mám pre Vás ponuku. Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte bezplatný Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať od Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Získajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošlem do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete! Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?